Gå til innhold

Golf III er undervurdert

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så i det siste VW bladet om ei kjerre som hadde lagt litt ekstra på bakluka slik at baklyktene ble lavere, tatt vekk den øverste delen ved å sveise på en list, DET var pent :) også audi TT dash da.. *sikle*

golf nr 2 her var forresten veldig pen!

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Genetic

Pene de der..

På bildet nr. 2 så ser det ut som den har sånn sideskjørt som er laget av det samme som VR6 leppa, finnes det hos VW som man kan få kjøpt ? eller er et bare at de har lakkert kanalen svart ?

Sett noe lignende på Golf III Cab også..

Dette er orginale sideskjørt! Kom på Gt/Gti og Vr6 samt alle "spesial" modellene Joker, Pink Floyd osv

Koster ca. 2k hos Møller

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Synes ikke de golfene var så sinnsykt rå jeg......:rolleyes:

Men de er ihvertfall tøffere enn golfen på denne tråden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36588

Sjekk den vingen da!!!!wtf? lol :roll:

Vingen er fin den, det der er en vinge du enten hater eller elsker. Og den ser en god del bedre ut in real.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Dette er orginale sideskjørt! Kom på Gt/Gti og Vr6 samt alle "spesial" modellene Joker, Pink Floyd osv

Koster ca. 2k hos Møller

Takk, takk.. De ser bra nok ut for meg å jeg liker ikke sinnsyk styling som RS-4 front osv. så kanskje jeg kjøper meg sånne når ferie pengene ruller inn :D

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Genetic

Takk, takk.. De ser bra nok ut for meg å jeg liker ikke sinnsyk styling som RS-4 front osv. så kanskje jeg kjøper meg sånne når ferie pengene ruller inn :D

Har slike selv, kjøpte fra forhandler, men de sendte bare halvparten av delene:mad: ! Så jeg har byttet til meg litt osv. kommer vel på bilen når jeg får alle delene! Består av ca 10deler

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Vingen er fin den, det der er en vinge du enten hater eller elsker. Og den ser en god del bedre ut in real.

Er til dels enig med deg der! Ville ikke hatt en slik selv , eller andre vinger på min bil, men smaken er som baken! Har sett mye "verre" enn det der!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider