rs_cr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Det er sjelden man ser skikkelig snasne III'ere for tiden, men dette var jo virkelig bra: :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 så i det siste VW bladet om ei kjerre som hadde lagt litt ekstra på bakluka slik at baklyktene ble lavere, tatt vekk den øverste delen ved å sveise på en list, DET var pent :) også audi TT dash da.. *sikle* golf nr 2 her var forresten veldig pen! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 yodude De var noe utenom det vanlige ja! Fler som får litt oldskool følelser av disse bila? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Pene de der.. På bildet nr. 2 så ser det ut som den har sånn sideskjørt som er laget av det samme som VR6 leppa, finnes det hos VW som man kan få kjøpt ? eller er et bare at de har lakkert kanalen svart ? Sett noe lignende på Golf III Cab også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Synes ikke de golfene var så sinnsykt rå jeg......:rolleyes: Men de er ihvertfall tøffere enn golfen på denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36588 Sjekk den vingen da!!!!wtf? lol :roll: Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 syntes ingen av de golfene var spesielt pen jeg :rolleyes: Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 hva syns du om vingen på den golfen da?? Sjekk linken Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 vingen på den røde golfen var vel litt drøy i mine øyner, men smak og behag. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Denne var nydelig, ble faktisk pen med vento front: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Legg merke til baklyktene *sikle* Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Genetic Pene de der.. På bildet nr. 2 så ser det ut som den har sånn sideskjørt som er laget av det samme som VR6 leppa, finnes det hos VW som man kan få kjøpt ? eller er et bare at de har lakkert kanalen svart ? Sett noe lignende på Golf III Cab også.. Dette er orginale sideskjørt! Kom på Gt/Gti og Vr6 samt alle "spesial" modellene Joker, Pink Floyd osv Koster ca. 2k hos Møller Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by rlsa Synes ikke de golfene var så sinnsykt rå jeg......:rolleyes: Men de er ihvertfall tøffere enn golfen på denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36588 Sjekk den vingen da!!!!wtf? lol :roll: Vingen er fin den, det der er en vinge du enten hater eller elsker. Og den ser en god del bedre ut in real. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by B.T.i Dette er orginale sideskjørt! Kom på Gt/Gti og Vr6 samt alle "spesial" modellene Joker, Pink Floyd osv Koster ca. 2k hos Møller Takk, takk.. De ser bra nok ut for meg å jeg liker ikke sinnsyk styling som RS-4 front osv. så kanskje jeg kjøper meg sånne når ferie pengene ruller inn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Genetic Takk, takk.. De ser bra nok ut for meg å jeg liker ikke sinnsyk styling som RS-4 front osv. så kanskje jeg kjøper meg sånne når ferie pengene ruller inn :D Har slike selv, kjøpte fra forhandler, men de sendte bare halvparten av delene:mad: ! Så jeg har byttet til meg litt osv. kommer vel på bilen når jeg får alle delene! Består av ca 10deler Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by bjirn Vingen er fin den, det der er en vinge du enten hater eller elsker. Og den ser en god del bedre ut in real. Er til dels enig med deg der! Ville ikke hatt en slik selv , eller andre vinger på min bil, men smaken er som baken! Har sett mye "verre" enn det der! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg