JuB Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hei, var innbrudd i bilen min dag :mad: ..mellom 08.00 - 11.00, på en overvåket parkeringsplass med 100 vis av biler.. Knuste ruten tok cd spiller og girkula mi. Men dem ble fakka med en gang og jeg fikk tilbake dette..:) Men er rute fattigere, så er det noen som har en til overs, eller vet ca. pris på dette? Haster!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 har sett en del folk som selger rado' i deler her og på autodb.. søker du så finner du sikkert noget Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 300kr får den ruten, er det gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by JuB 300kr får den ruten, er det gale? Nei!! sjekk prisen på ei bilglass sjappe så får du bakoversveis... mener å huske at den koster glatt en tusing.... er det ventilasjonsruta eller dørruta? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Er dør-ruten, men da slår jeg til på den ruten til 300kr. Er jo brukt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg