Gå til innhold

Smooth Celica 86 GT

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

En god kammerat har en Celica 86 modell GT (twin cam med ca 150 hester) helt grei bil, bilen VAR hvit..

Lars%20007.jpg

så en dag fikk den gærne eiern et infall av og lakke bilen :D bilen fikk fjerne lås på bakluka, fjerna litt små rust, bytta hjul bue,montert på orginale GT4 side skjørt og golf2 blinkers, bilen ble lakkert opp i arctic blue perl å bilen ble sendes sånn ut :D

010.jpgbarelars.jpghallo.jpg må bare få sagt at den mega tøffe fyren til høyre på bildet er undertegnede og det er hans mega feeete passat :D

handbak.jpg

noen som har lest litt for mye i bilsport.. hehe

Prøve å få eiern inn her selv etter hvert, bilen er i alle fall jævli fin og den blir lagt merke til når den kjem inn i øyer "downtown"

MVH

Vemund B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

fet bil.. likte den ja.. :)

men du.. når det gjelder bilder og sladd.. hva er vitsen med å sladde alle bilder (reg. nr) utenom det første bildet?? hehe

men nok om det.. likte bilen.. var kul så det sang etter (jeg selv liker no 83-88 mod. celica bedre men.. det får no så være..hehe :))

det første bildet var et bilde som lå på hans server og det gadd ikke jeg laste ned for å sladde for så å legge opp at.. det får være eierns jobb.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der!

Likte fargen veldig godt jeg da!

Skulle bare ha senka den skikkelig nå .. og noen brutale felger :D

Da begynner det å ligne noe.. ellers så er bilen der fin den altså!

Kledde den fargen der litt bedre enn den hvite ;)

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Fin bil det der!

Likte fargen veldig godt jeg da!

Skulle bare ha senka den skikkelig nå .. og noen brutale felger :D

Da begynner det å ligne noe.. ellers så er bilen der fin den altså!

Kledde den fargen der litt bedre enn den hvite ;)

ble jævli nice. den bilen ved siden av ska du få hjelpe til med i helga erik.. haha

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by passat kara

håper ikke du snakker om bilen min....

vemund

hehe... neida .... *se bort* :rolleyes:

men seriøst... jeg personlig synes ikke den er så fin i forhold til de andre toyota celica modellene, men sånn i forhold til andre biler er den helt grei :)

den ble mye finere etter lakkeringen, det skal du ha.

[-] bmw 316i compact e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by intenzo

hehe... neida .... *se bort* :rolleyes:

men seriøst... jeg personlig synes ikke den er så fin i forhold til de andre toyota celica modellene, men sånn i forhold til andre biler er den helt grei :)

den ble mye finere etter lakkeringen, det skal du ha.

hehe bra det ikke var kjerra mi du sikta til :) forskjellige syns punkter om de celica'ne men smaken er som baken.

er bilen til en kompis, jeg bare la ut bildene for han.

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mulig jeg bare er litt rar, men har aldri skjønt poenget med å sladde reg nummer på bilder av bilen sin...?

Originally posted by The cowboy

fet bil.. likte den ja.. :)

men du.. når det gjelder bilder og sladd.. hva er vitsen med å sladde alle bilder (reg. nr) utenom det første bildet?? hehe

men nok om det.. likte bilen.. var kul så det sang etter (jeg selv liker no 83-88 mod. celica bedre men.. det får no så være..hehe :))

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

Mulig jeg bare er litt rar, men har aldri skjønt poenget med å sladde reg nummer på bilder av bilen sin...?

Skal ikke se bort ifra at det er hvertfall et par snuskete folk her. De ser en tøff bil, skriver ned reg.nr. Ringer biltilsynet og ber om navn og adresse på eier, reiser bort dit og får seg en ny fet bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. paranoid å tenke slik synes nå jeg. Sjansen er like stor for å møte en slik kar når man kjører rundt, og man kan ikke akkurat gjemme bilen på en hemmelig plass hver gang man legger seg for å sove.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider