HiiP Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 5 bolt... 16". Bolt sirkel, innpress osv husker ikke, vill bli sjekka og kommer strax. Selges høytbydene. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 funnet ut boltsirkel osv? er disse solgt forresten? Er ute etter litt større vinterfelger.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by HiiP 5 bolt... 16". Bolt sirkel, innpress osv husker ikke, vill bli sjekka og kommer strax. Selges høytbydene. Er det dine gamle eller.no? Fra Eclipsen? Isåfall er det 5-114,3. 46 innpress og hub senter 67. Hvis det er tilfelle, så passer de dårlig på Ådi'n din, NoLimit. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by magzmod Er det dine gamle eller.no? Fra Eclipsen? Isåfall er det 5-114,3. 46 innpress og hub senter 67. Hvis det er tilfelle, så passer de dårlig på Ådi'n din, NoLimit. Gamle felga fra Eclipse ja. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Bilde... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Hvorfor er det ingen som vil kjøpe felgene mine! Må borte meg med dem! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by HiiP Hvorfor er det ingen som vil kjøpe felgene mine! Må borte meg med dem! Fordi at det er en RAR boltsirkel :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by HiiP Hvorfor er det ingen som vil kjøpe felgene mine! Må borte meg med dem! -Hva er prisen? -Og innpress, er det sikkert at det er 46 mm? Kunne hatt bruk for litt finere vinterfelger, hvis prisen er riktig.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Har dette noe med impress å gjøre? 7,5 x 16?. Kunne tenke meg 4000kr for dem. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Innpress er hvor mye midten av bredden på felgen bygger innover iforhold til annleggsflaten på senteret. :D Pleier å stå på felgen en eller annen plass, med ET foran. (ET 46) Resten på PM. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Et 35 Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg