thaugen Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Skal selge Wrangleren min, kul bil både sommer og vinter!! Wrangler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 morn. Hva bruker den på mila? Er det evt mulighet for å ettermontere en dieselmotor fra andre jeep modeller? Er det kommt diesel utgaver av Wrangler? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by psychoExtreme morn. Hva bruker den på mila? Er det evt mulighet for å ettermontere en dieselmotor fra andre jeep modeller? Er det kommt diesel utgaver av Wrangler? Den bruker vel ca literen på langkjøring, og ca halvannen på bykjøring. Finnes sikkert en mulighet for å montere dieselmotorer fra andre jeep-modeller. Cherokee har jo samme 4,0ltr motor, og den går jo også med 2,5td. Wrangler har aldri vært org.levert med diesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoody Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hvordan er kjørekomforten? Har lest at Wrangler'e før 97' ikke er så bra på landeveiskjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Scoody Hvordan er kjørekomforten? Har lest at Wrangler'e før 97' ikke er så bra på landeveiskjøring. Jeg har hatt Wrangler både før og etter modellskiftet i slutten av 96'. Den nye modellen har spiralfjæring hele veien rundt, mens en Wrangler fra 86-96 har bladfjærer. Med bladfjærer blir jo bilen stivere, dette merkes vel best på dårlige veier, på landeveien synes jeg ofte modellen før 96 er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg