Jafo Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Hey, Zlash :) fått satt det på? Har fått kasta på fangerene selv, men alle de knekte boltene var noe skikkelig herk. Tror ikke jeg noen gang har skrudd på en bil hvor så mange bolter knekker.. Av 10 bolter som fester bakfangeren knakk 8 når jeg skulle skru den av, i tilegg kom 4 skruer under som skrudde fangeren fast i bakskjermen, hvor alle fire festene "ikke var mere" (rust) BTW: Felgene er Volvo V/S-40 orginale 7x16" BBS felger med 215x55-16 Pirelli P6000 dekk på, totalkost brukt: rett over 4k :D Jobber med å få byttet ut rillene i Dynamic-4 frontspoileren med sort gitter.. /Jafo Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zlash Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 De boltene på galanten er no herk, jeg tokk rotta på alle da jeg prøvde å få av den bak "plata" Jeg har ikke satt på noe enda, har sterkt vurdert hel lakkering så jeg venter litt.... Har du fortsatt det panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Åhh, så bra å se Jan Erik her også... Enda fler galant folk ! Hmm, en ting er sikkert.. Boltene på galant er noe herk.. Kan skrive under på at 5 av 10 knekker ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg