SSK Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Noen som har noen forslag til hvor jeg kan laste ned photoshop som funker, prøvd å laste ned noen fra DC++ men får de ikke til å funke. alt tas i mot med takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Lasta ned mitt fra Kazaa, og det funker:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Last det ned som .bin fil fra dc++. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarbon Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Hvorfor laste det ned for så å få en versjon som har mange bugs, kanskje noen har stappa inn et par trojanere, og det meste bare henger seg?! Kjøp det istede! :D Siter I'm not perfect, I'm only human! This is life, not heaven. You don't have to be perfect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Det koster vel 10K eller noe... tror jeg laster det ned i stedet :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Nå har jeg laste ned sim bin fil fra DC++ men faan gjør jeg nå a for å instalere det? er en jævel på data (not):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by EagleAy Nå har jeg laste ned sim bin fil fra DC++ men faan gjør jeg nå a for å instalere det? er en jævel på data (not):D ......som bin fil...... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 du må bruke et program som heter Deamon tools..hvis jeg husker rett...bare søk etter det på google Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Enten brenner du fila som image-fil i brenneprogrammet ditt, ellers bruker du et pakke ut iso-program:) last ned dette: http://download.com.com/3000-2646-10285397.html?tag=lst-0-4 det er tilogmed norsk språk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 ok :) noen andre som veit om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg