XoriaZ Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 her er det nyeste... alt er brushet, untatt felgene da senket. deep dished felger carbon speil front bumper. sideskjørt luftintak i fronten med filter i sotede ruter større spoiler lykter mesh reflektioner i vatnet. ORGINAL CHOP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 wow..den var drit fet, men det er noe feil 1. B og C stolpen er fortsatt gule... 2. Frontfelgen er litt uskarpt 3. Rundt karbon speilet er det noe blått Utrolig fete lys og frontfangern er bra.. fet detalj på rattet også får du fiksa de tingene jeg nevnte så er den drit fet... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 WOW! utrolig fet modd! Kan ikke se andre feil en de Mspeed nevnte. Hadde du giddet å forklare litt hvordan du laget de lyktene der? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 har fixet de feilene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarbon Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 tralal.. Hel rå bil! Bare tok å farga den litt jeg.. ;) Kamelon/Flertonet - Syns den ble litt råere da.. :P *plystre* Kanskje jeg overdrev litt...!? :P Siter I'm not perfect, I'm only human! This is life, not heaven. You don't have to be perfect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 synes XoriaZ sin er mye bedre..kamelon fargene var for glorete.... Xoriaz: nå var den helt perfekt..drit bra jobba..og som Krissa skrev..du kan vell ikke forklare hvordan du lagde de lyktene? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg