rakriste Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Holder på å bygge ny motor til min cabbe! men klarer ikke å huske hvor den ene slangen skal! denne er ikke på den orginale 1.8gti motoren, men på denne nye 2L blokka mi! se bilde under... (Det store hullet på midten av blokka!) Bygge resept: Audi 80 sport 2.0L blokk (orginal) VW Golf gti 1.8L topp (total renovert,portet og planet) TSR grenrør Audi 100 spjellhus Audi 100 dyser Audi 80 Luftmengdemåler Jamex open Air kommer: Lettet svinghjul (ca 2kg) Justerbart kamdrev Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Syns det ser mistenkelig ut som veivhusventilasjon jeg... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg