auto82 Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hei. Når jeg kjører bil så hører jeg en plagsom lyd fra sete jeg sitter i. En slags knirkelyd. Denne lyden kommer av at jeg humper opp og ned. Noen som har råd til hvordan jeg kan få vekk denne ulyden? Er det en fjær som er dårlig? Vil så gjerne bli kvitt dette. Kanskje noen av dere har hatt samme problem? Håper noen kan svare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Kanskje fortelle oss hva slags bil og hva slags sete? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Dr_S Kanskje fortelle oss hva slags bil og hva slags sete? Bilen er en Honda Civic 85 mod. Førersetet. Kan noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg