Genetic Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Oleee Du har vel ikke BARE 1,6 liters du Mandel? Hehe...;) Høres ut som noe helt annet spør du meg!! Du må vel ha lagt på noe lyd til filmklippet vel?!? :rolleyes: Han sa gammel film, men lyden er nok ny :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Så det var bare kødd altså? :confused: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 heh har 2,9l vr6 g60 ;) heh nei har bare 1,8l jeg.. filmen er redigert ja :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Mandel heh har 2,9l vr6 g60 ;) heh nei har bare 1,8l jeg.. filmen er redigert ja :D Var det jeg "visste", hehe... Hva slags motor er det vi hører i bakgrunnen'a? Og legg ut det ordentlig klippet..;) Begynte å lure litt vøtt...:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Lurte meg der i noen minutter, men jeg syns det hørtes fryktelig aggresivt ut, for å si det sånn, for en 1.8l Men lyden på slutten, den passer bra med at man ser bakenden på bilen blir trykt ned, er det riktig lyd eller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 lyden er i fra en lambourghini muriciaglo(?) .. orginalfilmen varer i drøye halvtimen så den kan jeg ikke legge ut olee :) det er en liten dump der, så det var derfor bilen "gynga bak" :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Du er faen meg en morromann ass Mandel, hehe..:D Du lurte meg hvertfall...:o Hehe.. Og lyden passa jo på det meste av det lille filmklippet ditt også... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 hehe :D måtte bare... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 oh well.. Få mekka så vi får hørt motoren din da.. skal se om jeg får gjort det samme når jeg er ferdig med bilen i mårra, hvis jeg blir ferdig.. har ledning til DV kameraet nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Oleee Etter det jeg skjønner, så fester du (flexi) røret der du har luftinntak istdedenfor tåkelys? Genialt det da..:) Men for meg som ikke har det luftinntaket, og vil ha tåkelys...burde jeg legge opp et rør ved grillen? For hvis jeg legger røret der tuta sitter, så forårsaker det "naturproblemmer" når jeg kjører i regn/snø u name it...right? :( Jeg har både tåkelys og luftinntak;) Legg bare slangen inn til grillen, sikkert noe plast som du kan kutte bort, for å få slangen inn til grillen! Mange måter å gjøre det på vet du, bare å velge den som funker best for deg.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Genetic oh well.. Få mekka så vi får hørt motoren din da.. skal se om jeg får gjort det samme når jeg er ferdig med bilen i mårra, hvis jeg blir ferdig.. har ledning til DV kameraet nå :D la ut en film med dette på tråden om bilen min for en stund siden.. men serveren tok repern på seg, så nå er den borte.. kan sikkert sende over msn eller noe, om du vil høre/se.. mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 hmm spørs om dette virker da.. (har lagt ut film på mailen min(?) kanskje det går.,.hehe save target as Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 en liten til save target as Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 har funnet ut nå at det er potta mi som lager skikkelig brumle lyd nå og ikke sportsluft filteret som ligger oppi orginal "boksen" vurderer derfor og skaffe meg ett av disse green filterene, hva koster dem? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Funka det Mandel, er sånn grom lyd som er hos meg :D Men nå blir det mer grom lyd med effektanlegg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg