Genetic Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by mono takbøyler :rolleyes: Hysj ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 skistativ? ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by mono hvordan er denne rusta oppstått? ved skader? slik som jeg har forstått så er golf 3 karosseriene galvaniserte, og rustet bare rundt viduene der vannet blir liggende. jeg for min del har bare noen få rustbobler på bakluka i den på kanten der ved lykta. på undersiden på en måte. ellers er bilen rustfri. så litt sliten ut den lakken din også, mye småriper, trenger seg nok en polering? Golf 3 har desverre ikke galvanisert karosseri, og lakken er helt elendig på modellene som kom rundt 94/95 pga overgang til miljølakk som var heller uheldig.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 tror det var miljølakk på min før, men heldigvis gjorde lakkereren det kloke valg i og skippe miljølakken denne gang, og heller bruke solide saker, og toppe det med 5 lag klarlakk ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Mandel tror det var miljølakk på min før, men heldigvis gjorde lakkereren det kloke valg i og skippe miljølakken denne gang, og heller bruke solide saker, og toppe det med 5 lag klarlakk ;) Derfor bilen din skinner så jævlig på bildene og filmene du legger ut! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 hehe jau:D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Sitat Originally posted by ClusterOne Golf 3 har desverre ikke galvanisert karosseri, og lakken er helt elendig på modellene som kom rundt 94/95 pga overgang til miljølakk som var heller uheldig.. Vw begynte vel ikke med hel galvanisering før i 97, tror jeg da! men jeg lest omtaler om G3 som sier at den har galvaniserte bæredeler; kanaler osv! Men dette vet jeg ikke for sikkert, ser ivertfall ikke slik ut hos meg da:rolleyes: Og lakken er ikke helt god hos meg heller:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ordet galvanisert betyr...? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 galvanisert betyr at bilen ikke skal ruste :) men ruster jo selvsagt vis det oppstår skader på karosseriet. men hva som skjer med karosseriet når det galvaniseres har jeg ingen anelse om. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 det er vel et slags belegg? noe ala' spikere, som er gråe..disse er dyppet i noe, og deretter varmet opp til en duganes tempratur.. etter denne prosessen er ferdig skal spikern ikke ruste.. men så fort man bøyer spikeren, løsner belegget, og rusten får fri tilgang..akkurat som når en bil krasjer, og får en liten bulk..osv.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 ligger en film ute på media delen av forumet..hvor en film viser hvordan en bmw e46 lages fra topp til tå..der dypper de hele bilen i en bad, og deretter baker bilen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 vet, så på denne filmen. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 hody ho folkens. satt på filteret på kjerra i dag.. tetta vakum slangen til det varm kald luft spjeldet, satt metall røret inni gummi røret og i filteret skrude godt fast.. filteret klare jeg ikke og vri men slangen inni gummi slangen får jeg vrikka litt på men regner med at det er helt tett pga at metall røret går en ca 30cm inn i gummi røret.. la filteret nedi den orginale bunnen og festa det der så det ikke slenger borti vifte reima.. ble god lyd det ble det.. noen som har noen bilder av sine løsninger? jeg ska fixe bilde i morra.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 fått tak i et rør i så stor dim som mulig for innsuget.. har pussa det ned, og gjort det blankt.. sitter nå og lager varmeskjold på en fabrikk... men det som er litt kjipt da, var at all den feite lyden blei borte..:( så nå har jeg kontaktet en levrandør for og få meg effekt annlegg.. bilder kommer i kveld.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Etter jeg satt på Simons anlegget så ble den fete lyden borte, nå er det bare en behagelig-ikke-sjenerende-gromlyd :D Kan jo også være fordi jeg bytta luftfilter også da, vet ikke helt, men uansett så er det digg sånn som det er nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg