Genetic Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by mono har funnet ut nå at det er potta mi som lager skikkelig brumle lyd nå og ikke sportsluft filteret som ligger oppi orginal "boksen" vurderer derfor og skaffe meg ett av disse green filterene, hva koster dem? Får kjøpt et universal filter hos Torshov, 249 kr. Green filter eller ikke, har ikke mye å si, kanskje litt på slitasje men, blir lik lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Genetic Får kjøpt et universal filter hos Torshov, 249 kr. Green filter eller ikke, har ikke mye å si, kanskje litt på slitasje men, blir lik lyd. filteret mitt kosta 519,- på torshov.. sopp green filter. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mandel en liten til save target as Eyh! Denna funka ikke...:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 siden jeg la de ut på netcom mailen min, så sperres den etter en viss tid.. er noe med at fila kun kan lastes ned et visst antall ganger før netcom sier stopp.. men fornøyd jeg, med tanke på at mailen er gratis og det er fri lagringsplass :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 forresten helt enig med dere andre ovenfor,, ikke vits og kjøpe grennfilter, iallefall ikke kittet.. samma hensikta alle sammen..:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hva med Twister filteret fra GREEN da...? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 ja det har jeg selv lyst på.. skal visst få litt turboaktig hylelyd ved pådrag :) og da kan man enkelt og greit koble et rør innpå som går frem til fronten.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 20 nye bilder oppe, http://img63.photobucket.com/albums/v193/Valkyre/bil/ første side... Skal snart ut å sparkle og grunne og lakkere :D Håper resultatet blir bra, hvis noen lurer på noe på noen av bildene så bare spørr, men jeg kommer ikke til å svare før i kveld, rundt 10 kanskje må jobbe på bilen vet dere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 hvordan er denne rusta oppstått? ved skader? slik som jeg har forstått så er golf 3 karosseriene galvaniserte, og rustet bare rundt viduene der vannet blir liggende. jeg for min del har bare noen få rustbobler på bakluka i den på kanten der ved lykta. på undersiden på en måte. ellers er bilen rustfri. så litt sliten ut den lakken din også, mye småriper, trenger seg nok en polering? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 begynner og bli saker dette Genetic.. men husk og sleng på mer enn 1 lag med grunning..:) og la grunninga få tørke SKIKKELIG (4-5 timer) før du legger på lakk.. mvh mandelo Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 fin bakbotte skjønner du nå hva jeg mener med att den er finere enn den fra autospar? DTM er ikke DTM sier jeg bare. Mye slakkere opp lissom, de fra autospar går vel 45grader opp eller no, men disse er 30 el 25.. nice Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Lower that biatch on her belly. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 ser ut til og trenge senkeskåler foran for og få det likt :) men for all del..meeeeget bedre enn før.. gleder meg til filmklipp jeg .. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitter i garasjen med bærbar pc og trådløs adsl :D Skikkelig koselig, kan jo svare på noen spørsmål mens jeg sitter her å venter på at sparkelen skal tørke. Originally posted by mono hvordan er denne rusta oppstått? ved skader? slik som jeg har forstått så er golf 3 karosseriene galvaniserte, og rustet bare rundt viduene der vannet blir liggende. jeg for min del har bare noen få rustbobler på bakluka i den på kanten der ved lykta. på undersiden på en måte. ellers er bilen rustfri. så litt sliten ut den lakken din også, mye småriper, trenger seg nok en polering? Rusta ved forhjulene er jo etter steinsprut som river vekk det beskyttende laget som er der, den ene rust flekken ved bakhjulet er jeg ikke sikker på åssen har kommet der, kan jo hende det var en stor steinsprut skade der som har utviklet seg... Ellers så er min rustfri, litt rust på lista til grillen men, STORE steinsprut skader, skal kjøpe ny senere uansett, så jeg gidder ikke gjøre noe med den. Lakken min er veldig sliten å ripete, på taket så har de amatørene som har hatt bilen før meg klart å ripe opp når de skulle sette på de tak dingsene, hjerneteppe :D husker ikke hva de heter.. Skal spare i vinter å se om jeg får spandert en hellakkering til våren eller vinter 2005. Skal polere i mårra hvis jeg får tid, ellers får jeg vente til søndag, hvis jeg ikke blir helt kake etter fylla som kommer på Lørdag :D Originally posted by Mandel ser ut til og trenge senkeskåler foran for og få det likt :) men for all del..meeeeget bedre enn før.. gleder meg til filmklipp jeg .. mvh Den ser høyere ut fårran siden den ikke står helt rett, bilen altså :D. Nå som den er tilbake i garasjen så er det ikke noe forskjell mellom fårran å bak, kan slenge opp bilde.. Men hvis jeg setter på senkeskåler forrån så blir den 15 mm lavere, da blir det kanskje litt mer stuk på den, det er tøft :D Er forresten flere bilder her nå, 6 første : http://img63.photobucket.com/albums/v193/Valkyre/bil/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 takbøyler :rolleyes: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg