Gå til innhold

Sinnsykt fet civic selges

Ranger emnet

Manuell

Anbefalte innlegg

Er vel ikke noe vits i å stresse sånn? Tror de fleste ser posten at den ble satt til 60 000, som du posta for under en time siden..

Dessuten.. Om du skal si noe mere, så bruker du EDIT knappen!!

Ikke noe vits i å poste to-tre poster etter hverandre vet du... postwhore..:rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

:eek: :eek: Dæven rive! Var ikke det litt lite?

selgeren var desperat og sikkert i penge trøbbel....

med tanke på at han satte den ned fra 73-75k til 60k på noen dager , så skulle det ikke være så vanskeligt å se at bilen kunne prutes enna mer ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

:eek: :eek: Dæven rive! Var ikke det litt lite?

Det var det jeg synes også..

Originally posted by Gou

selgeren var desperat og sikkert i penge trøbbel....

med tanke på at han satte den ned fra 73-75k til 60k på noen dager , så skulle det ikke være så vanskeligt å se at bilen kunne prutes enna mer ;)

Den som var inntresert var dumme som ikke benyttet seg av dette.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

Den som var inntresert var dumme som ikke benyttet seg av dette.

når den står i 75 så blir den solgt for 50 så har nok de utnyttet det litte grann ? ;)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sto vel til 75 i autobørsen, men det var vel egentlig en feil, han hadde tenk å sette den ut til 60. Han var nødt til å selge den pga studier så han solgte den for 50. Kjipt for han for jeg kan tenke meg at den verdt mye mer.

den ser mye bedre ut i virkligheten. Når jeg kjørte eclipsen til sjølstad her på forumet og civicen sto ved siden av. kom det en del folk bort, som vi lurte til å tro at civicen var en supra.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

den sto vel til 75 i autobørsen, men det var vel egentlig en feil, han hadde tenk å sette den ut til 60. Han var nødt til å selge den pga studier så han solgte den for 50. Kjipt for han for jeg kan tenke meg at den verdt mye mer.

den ser mye bedre ut i virkligheten. Når jeg kjørte eclipsen til sjølstad her på forumet og civicen sto ved siden av. kom det en del folk bort, som vi lurte til å tro at civicen var en supra.

den civic utgaven tar seg faktisk bra ut... en kamerat hadde en blå med skamsenk og 16" felger... ganske pen bil... hadde den vel i 2 uker før ei dama kjørte i civicen å vraka den..... (fekk kun igjen ca 50 på forsikring og betalte nesten 70k for den)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider