Loms Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Har en spoiler/vinge som passer til jetta2 som skal selges. Den er av typen Hella og det er et bremselys midt i bak.. Den er veldig fin:D Selges rimelig ved rask avgjørelse! Send mail hvis du vil se bilde, Loms86@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Bilde ? Er den av gummi eller hardplast ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 den er av hard plast. Kan sende bilde hvis jeg får e-mailen din!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Er det ingen som har lyst på en sånn spoiler på bakluka på sin jetta altså? Er det noen som gidder å legge ut bilde for meg? får ikke gjordt det selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 send bilde til sjobel@online.no da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Er det ingen som vil ha en slik tøff spoiler på sin jetta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 fikk ikke med meg pris jeg da. men.. kandu ikke sete den på en jetta så jeg ak nse åssen den ser ut på bil Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Hmm.. det kan nok bli værre! Jeg har ikke noe jetta! hadde en men den er solgt nå... Har Golf jeg:D så du må nok bare ta den som den er.... du ser det jo ganske bra på bilde da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 er det ingen som vil ha den for en billig penge altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg