traxer Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Har en 91 sierra sedan med elektriske vindusheiser. Er selvfølgelig bare en som fungerer. Trenger litt tips til hvor jeg kan lete etter en sånne ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umy Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 åhåhå, si ifra hvis du får vite a :) Siter --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by traxer Trenger litt tips til hvor jeg kan lete etter en sånne ting :) lete etter hva? ny vinduheiser motor? brudd i en leder? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traxer Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Lete etter ny motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Spør ditt lokale huggeri eller du kan f.eks prøve en av de her. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Fix motoren da, har/hadde samme prob. eg... Begge mine sluttet etterkvart å virke, men nå har eg fixa den ene Ta av interiøret og borr opp popp-naglane som fester motoren i døra... Få motoren ut og skru opp. Sjekk at ledningane er ok, og at børstane på motoren er ok. Ellers så berre reingjører du den, og eventuellt smører dei delane som skal vere smørt(det ser du lett). Du kan og ta ut heile motoren og smøre ett lite lager ned i "motorrommet" en plass... Ditta fixa i alle fall min motor. Funker som aldri før :) Visst du ikkje er intressert i å gjere dette, kan eg da få den gamle motoren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traxer Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Skrudde av dekselet på døra for å se.. Men når det ikke er noen motor der og fikle med, så sitter jeg igjen med ikke så mange valg :/ Ellers takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg