Logico Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Skraper det liksom, sånn dyp rar knase lyd? hehe... ble litt rart det her, men de gangene jeg har fått stein eller et eller annet på skivene høres det helt jævlig ut! Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Lyden er ikke dyp. men ikke høy heller. ville ikke kalle det skrapelyd heller. når den er der ligger den på samme toneleie. trodde først at det var uling fra høytalerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 siden vi er litt innpå temaet.. På venstre fremhjul så piper det når jeg svinger til venstre og en hvis grad til høyre... Noen som vet hva jeg burde gjøre for å bli kvitt det ? ganske sjenerende lyd må jeg si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 mulig du må lufte bremsene? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by mono mulig du må lufte bremsene? Kan jeg også gjøre.. med tror klossene skraper borti skiva når jeg svinger, må vel kanskje justere litt.. men får se om det fikser seg selv når jeg bytter klosser og skiver senere i sommer, ganske lite igjen på skiva :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Har nå mekket litt :) hviste seg at sylynderen som skal presse bremseklossene i kalipteren hadde låst seg. Pakningen hadde sprukket ;) fikk denne skvist på plass. Jippy tok litt tid. Fant ut at den gikk inn hvis du skrudde den med klokken samtidig som du presset den ned. håper det holder 2 måneder. litt skrålt for peng :) iverfall nå når dette og coilen røk på en måned. Har hatt bilen i snart 2 måneder. Godt kjøp ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 null problem med min III'er til nå, har vel hatt den i 2mnd. jeg også. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by darkwih etter jeg har tatt ned calipperen. hva gjør jeg da? ikke for å virke dum, men dette har jeg aldrig prøvd på før. Hadde en corolla før. den hadde jeg ingen problemer med :) å herre gud mann kanke gå fra japaner til tysker bil... Det er jo som å banne i kirka, å foråde gud!!! men nå har du vel kanskje lært? :D Lenge leve Japanske biler Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Liker både japse biler og tyske. Hva er problemet med å like 2 ting ;) Savner den gamle men liker rolfen veldig godt selv om jeg har litt problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!M! Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 har selv en golf 3! skiftet calippere bak for noen dager siden, lærte da fort at man bør slipe litt av bremseklossene å rengjøre brakkerten som de står på før man setter sammen igjen!! dette glemte jeg i farten å fikk heng på ene bremsen. Siter 92 golf vr6T x84G60 igjen x.85golf cl x.87gsi 2.0 x.83golf gti16v x84golfgti g60 x93 audi S4 2.2T x et par golfer for dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg