srednA Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg har kjøpt et sett med tåkelys og blinklys i ett. De som er blanke, sikert sett de på autospar eller lignende. koster rundt høvdingen. Jeg har litt problemer med å justere dem ned samtidig som jeg fester det ordentlig. Jeg har lagt noen skiver mellom for at dem skal lyse mere ned, og det fungerte. Men jeg syntes de er så løse, de henger jo bare i to skruer. Er det noen annen måte å feste tåkelysene for å få dem mere faste? (dette er i en orginalfanger i orginal hull) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 orginalt så er dem festet med er "stag" på ene sida, dvs en liten metall pinne som er klipset fast på noe greier, andre enden er det ett klips som går rundt en plast dings, ett helvete å få dem løs, sleit sikkert en time sist jeg bytta pærer, tilslutt bare røska jeg dem ut. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Har akkurat det samme problemet med disse lyktene.. Monterte de i dag og skulle sjekke hvor stekre de var i mørket i stad.. lyste høyere enn hovedlysene mine.. Skrik ut om du kommer på noe bra ideer da.. mvh Fredrik Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 men det du sier om at de er løse.-- Du festet vel metall klipsene som skal sitte på andre siden av skruene?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 det fulgte ikke med noe metall klips hos meg, kun to stk. og de brukte jeg på blinklysa... Ja det ser ut til at det er et hull for dette i fangeren også i lykta... Hvordan justere orginale tåkelys da? (de som er runde inni) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Mandal: Har du prøvd å bygge dem litt ut med skiver. Jeg bygde mine ut ca. 3mm på den øvre skruen. Tåkelysene lyste under hovedlyktene, de lyste over dem før jeg gjorde det, men syntes det er for skarp enda jeg da... Er ikke så veldig begeistra for klare tåkelys-glass, liker heller de gode gammle tykke, er heller ikke så skarpe og gir bedre spredning syntes jeg Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 spredningen har jeg ikke noe og klage på--lyste opp rundt hele bilen nesten her.. Skal prøve og bygge de ut på den øverste skruen i morgen.. Skal dra ut en tur nå og sjekke reaksjoner om det er for skarpt Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 når jeg kom meg ut på veien var de ikke så sykt skarpe alikevel.. så jeg tror nok at jeg driter i og justere de ned.. Blir jo ikke helt pent når tåkelyktene er skråe, og blinkersen er loddrett.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Det er da ganske iriterende å få en bil mot seg med skarpe lys da! Hvor mye metall beslag fikk du med til lysa? Hva brukte du på blinklysa? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 var 4 beslag/klips som fulgte med .. la bak en skive på tåkelyset i stad..får holde det.. Stoppet opp ved noen andre jeg kjenner, og da var faktisk ikke tåkelysene så sterke alikevell.. var likt i forhold til de andre Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Nå har jeg ringt autospar og de skal sende meg resten av beslagene i posten. Bra du fikk justert dem litt ned da! Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hei.. Jeg har de samme lysa og sliter med at de lyser for høyt. At de er sterke er vel ikke så mye å få gjort med men at de lyser høyere enn fjernlysa er ille! Jeg festa de med metallklipsen bak hver skrue(2). Prøvde å justere de en gang med å legge metallklipsen mellom det øverse skruehullet slik at lysa ble pekende nedover. Men da klarte jeg ikke å få klipsa blinkersene ordentlig på, så jeg måtte ha det sånn som jeg først monterte de :/ Hvis det finnes svakere pærer(10w elns) så hadde det vært konge!? Mvh KnustEgg Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 det sitter identiske pærer i lyktene som hovedlysene på de orginale lyktene.. Det er halogenpærer tror jeg, og de er ganske vanlige.. så tror ikke det skulle være største problemet og få tak i svakere pærer Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Det er da ikke H4 pærer i tåkelys, slik som det er i hovedlysa.... Det er H3, men tviler litt om du får de noe svakere, men aldri si aldri Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 beklager..mente lyktene mine.. der er det h3 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg