rakriste Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 :::: Noen som er interresert i å kjøpe calipper adaptere så en kan montere g60 skiver foran på golfen? får pris av ett firma i dag som skal vannskjære adapterene for meg, jo flere som vil ha jo billigere blir det, send meg en PM:::: Bilde av tilsvarende adaptere HER! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 er interresert men vil gjerne vite hva det ca kommer på først Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Ble det noe av de adapterne? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ja håper det!!! Jeg ringte igjen idag og han hadde prisene klare, men skulle skrive dem på mail, har enda ikke fått noe. litt irritert selv. om jeg ikke får idag så ringer jeg igjen i morra.. har hørt mye bra om firmaet, men at det tar så lang tid lyder ikke godt.. beklager virkelig til dere igjen, får inderlig håpe at prisen er grei, legger ut svar så fort jeg selv får. jeg trenger sårt 2par, ett til hvert av prosjektene mine, og det haster litt.. motoren skal i på torsdag. så kommer til å kjøre rundt med litt for små skiver frem til alt ordner seg :(! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Er ikke noe stress for min del, kommer ikke til å få bilen på veien på leeeenge enda:) Bare lurte på om det ble noe:) Stå påthumpsup Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 var kanskje litt rask med å "dele info/håp" til alle, men er bare litt ivrig selv og så vi får se. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 fått vite noe pris? Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg