Darkstar Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by UnO Er ikke lykta da? Er ikke selve lykta ihverfall, der er lagt silikon rundt kanten på hele. Men kan være at det kommer inn med pakningen på lykta? Det du tenkte på??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syclik Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Pakningene mellom baklyktene og karosseriet på min var stort sett bare kjeks da jeg tok en titt. Så de har jeg nå fått byttet ut med et par nye. Men mesteparten av vannet som lakk inn på min kom inn ved lufteklaffene. Nå er det ihvertfall helt tett bak der :) T. Siter What to drive or not to drive that's the question! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Syclik Pakningene mellom baklyktene og karosseriet på min var stort sett bare kjeks da jeg tok en titt. Så de har jeg nå fått byttet ut med et par nye. Men mesteparten av vannet som lakk inn på min kom inn ved lufteklaffene. Nå er det ihvertfall helt tett bak der :) T. Ok! Er det mulig å kjøpe ny lufteklaffene????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Du får kjøpt det, men du får en som er helt lik den du har allerede... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg