Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Knipsa et bilde på Bryn i går, noen som kjenner saken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Her skjedde det. Bilen ligger mellom de to trærne til venstre i bildet, bak pol10 bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 HAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! jævla LÆTTIS!!!! om jeg ikke driter meg helt ut (pga uklart bilde) så vil jeg si at hu jenta som står der er naboen min... Bor tvers overgata... Skal faen meg spørre hu når jeg ser hu nestegang! God satset væffal.. fucking moran! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hmmm, lurer litt på hvordan han har havna så langt ute på gresset? det er vel snakk om litt stor fart. Så litt mongo ut.. :D :D :D :D Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg