Gå til innhold

Cadence wild beast og Audison

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har ikke gjort meg opp noen tanker angående det enda da jeg foretrekker og selge alt samlet, men dersom noen melder sin interresse for de andre komponentene så er det jo ikke umulig. Kom med et bud. Evt kjøp alt, skattepengetid nå :) Er jo bare topp utstyr

Dersom noen er intressert i hele greia er det ikke umulig å få kjøpe med en Pioneer DEH-P77MP og et Macrom frontsett som kostet rundt 3 lapper for 5 mnd siden

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh... Nå går mesteparten av de pengene til nye deler + lakkering, så da er det ikke så VELDIG mye igjen :) Dessuten har jeg alt utenom bassforsterker og basskasse nå (element har jeg)... Har jo Focal rundt om i bilen, så da er jeg jo nesten forpliktet til å ha ihvertfall en Audison-forsterker også :)

Hadde jo egentlig ikke tenkt å bruke mer enn 3000,- på forsterker, men det kommer vel litt til kort på denne forsterkeren? Den er sikra med 220 Amp, er det ikke slik? Koster jo en formue med kabler til en slik amp også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, hadde tenkt meg i regionene 10000,- for hele greia, så finner jeg eller du noen som vil ha den andre forsterkeren for en plass i mellom 3-3500 og subben med kasse for rund 35-4000 så er vi jo fint i mål, eller du kan ta hele greia for 9500. 9500,- for alt asap så selges det nok. Eneste bemerkningene på dette er at det er en liten bulk i casingen på elementet ikke noe som har betydning for noe som helst. Forsterkerne er strøkne.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider