ManiaCoupe Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Har en nabo som vurderer å kjøpe seg en 94 modell Alpina B3. Største problemet er at det ikke sitter klima/aircondition anlegg i denne :cool: Så derfor spør jeg om noen av dere har gjort dette og eventuellt hvor mye jobb, kostnader osv.. På forhand takk! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Dette koster MYE penger hvis man skal kjøpe dette nytt. Da jeg vurderte å kjøpe M3 e36 for en stund siden hadde den ikke klima. BMW Autozentrum skulle ha 25-30k for å etterinstallere dette. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 skaff en skadebil og bytt ledningsnett, billigst, pluss at du står igjen med flere deler du kan selge...... egen erfaring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Husker jeg sjekka til min Mazda 323 hos et firma som heter Autoutrustning på helsfyr. De skulle den gang ha rundt 12K +mva for aircond. Altså med av/på knapp. Digitalt tror jeg kosta rundt 5-8K ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg