Mercedama Posted May 4 Report Share Posted May 4 Hei. Jeg kjører en Mercedes w212 e250. Jeg har byttet turboen, men sliter med å få den til å fungere som den skal. Kjøpte en brukt turbo. Når jeg kjører bygger den opp trykk på 2,7bar. Men bilen går i nødmodus og vi ser at spjeldet inn til vakumklokka ikke lukker seg. Hva kan dette skyldes? Noen som har forslag til løsning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rachelrowallan Posted June 13 Report Share Posted June 13 På 5/4/2025 den 4:56 PM, Mercedama skrev: Hei. Jeg kjører en Mercedes w212 e250. Jeg har byttet turboen, men sliter med å få den til å fungere som den skal. Kjøpte en brukt turbo. Når jeg kjører bygger den opp trykk på 2,7bar. Men bilen går i nødmodus og vi ser at spjeldet inn til vakumklokka ikke lukker seg. Hva kan dette skyldes? Noen som har forslag til løsning? På Verde Casino kan svenska spelare njuta av ett stort utbud av casinospel direkt från mobilen eller datorn. Plattformen är modern, licensierad och erbjuder spel från de bästa utvecklarna i branschen. Med generösa bonusar och regelbundna kampanjer finns det alltid något nytt att upptäcka. Registreringsprocessen är snabb och enkel, och supporten finns tillgänglig dygnet runt. Spela tryggt och smidigt på VerdeCasino – där nöje och säkerhet går hand i hand. Hei! Har vært borti noe lignende med en C-klasse, samme motor. Hvis spjeldet til vakuumklokka ikke lukker seg, kan det være lekkasje i vakumslangene eller at vakumklokka selv er dårlig. Brukt turbo kan ha slitt aktuator eller feiljustert spjeld. Sjekk også N75-ventilen, den styrer vakumet og kan gi feil signal. 2,7 bar høres litt høyt ut – kanskje trykksensoren får panikk og sender bilen i nødmodus. Start med å sjekke om aktuatoren beveger seg når du gir gass i tomgang. Hvis ikk Lykke til! Quote ola Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.