foggyc Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hvordan ser en lmm ut? hvordan får jeg sjekka om den er i orden eller ei? må jeg bytte den for å få sjekka det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Familien har en Audi A6 1,9TDi......de skiftet LLM for ca et år siden.....alt ble mye bedre....ikke nokk med at dem fikk bedre aks...men den får faktisk litt høyere toppfart også! :D Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Husk at LMM ofte går dukker dersom du bruker KN eller tilsvarende oljebasert effekt luftfilter. Oljen sauser til luftmasse måleren og den tar kvelden. Drar du ut kontakten går bilen på nødprogram, nødprogrammet kjører alt på middelverdier, dvs at den går dårlig. Dersom det er noen av dere som har en TDI som ikke går som det skal, kan det hende at det er hull i en vakumslange eller at det har gått en flerre/hull i slangen mellom turboen og intercooleren. Dersom TDI'en skyter ut en svart eim av delig sot når du gir gass er helt sikkert luftfilteret tett. Et annet tips, blindkobl EGR ventilen og glassblås manifoilen, da vil eksosen ikke legge igjen slagg i manifoilen og EGR ventilen er ute av funksjon, ergo eksosen blir ikke resirkulert på lave dreimoment! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg