jørn bergflødt Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Har funntet ut at LMM min er i stykker har prøvd å rense den, men hjalp bare en stund. Og den går faktisk litt bedre når jg kobler a den elektriske kontakten på den!! Er dette skadelig for bilen i noen dager??? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Burde gå fint. LMM vil gå i et nødprogramm når kontakten blir tatt vekk og går på programmerte verdier. Noen biler vil du merke en liten effektøkning når den tas av. Avgassen vil nok bli noe endret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 har aldri prøvd..men har prøvd å ta ut kontakten fra den og så kjøre..funket ikke så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 er ikke skadelig nei, men han går da over på et nødprogram.... Bruker bare MYE mere bensin... og fuel er ganske dyrt om dagen! Du kan trygt kjøre uten til du f.eks kommer deg på verksted eller noe.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Skal bestille den imra!! Noen som veit pris på den? Kan godtkalle det nødprogram ja, for den gikk som en dritt!!:mad: HeHe.. Men bedre enn når kontakten sto i da vel å merke. Takker for svar! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 for å si det slik.. du vil IKKE bestille den på vag! Om du har mulighet finn den på en høgger i utlandet... helt ny vil jeg tippe på at den ligger urndt 10.000kr MINST...... DU har jo vag.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Tipper den koster en 3-4.000kr ny hos Møller. Høgger, NBS eller TS-Racing er vel tips for lavere pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har et par liggende. Hva er delenummret på den du har? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 De har innført en sånn retur handel på den på vag, så jg fikk den for 999,- via en kamerat som jobber der:D Nydelig, og nå går bilen bedre enn den noen gang har gått mens jeg har hatt den. Så det er de mest velbrukte 1000 kr jg har brukt på lenge!!! Så gutter m TDI, hvis bilene deres trekker litt dårlig, og det føles som de "henger" litt, så kjøp ny LLM!!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adiez Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by jørn bergflødt De har innført en sånn retur handel på den på vag, så jg fikk den for 999,- via en kamerat som jobber der:D Som byttedel fikk jeg et tilbud på ca 1300, og det var ikke med kompisrabatt. Men siden bilen min er under 3 år, så fikk jeg det gratis! 3 års garanti på disse ifølge verkstedet her.. LMM'en er på vei, og skal monteres til uka! Det blir fiint. Siter Audi A4 2.0 TDi Quattro '06 VW Bora 1,9 TDi [90Hk/135Hk] '99 *VW Passat GT SYNCRO 2.3E '87 *Seat Leon Cupra TDI 4x4 *VW Golf II GTi 16v Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 har en passat tdi 96 modell, er det lmm på den? den går sinnsykt dårlig, virker som turboen detter ut etter litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torono Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hvordan fungerer dette med byttedel? Har en LMM som er gåen, er det bare å kontakt Møller så får men ny til rundt 1000-1500 kr. Har en passat 1,9 tdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 hvem modell er passaten din? har en 1.9 tdi jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Foggyc: Sjekk de tynne vakumslangene i motor rummet ditt, de som har med turbo trykket å gjøre går fra hjernen og i rettning av turboen på min A4 TDI, to av disse hadde gnikket hull på hverandre så turbodraget "falt ut" i et sett.. litt teip og den var likegod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torono Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 MIn er en 99 mod 1,9 tdi. Jeg ringte til Møller i går og fikk bestilt en ny for 1300.- Flaks at jeg så denne posten før jeg gikk og kjøpt en på mekonomen til 2500.- Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg