- VW - Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Her er noen bilder av mitt prosjekt, en Polo G40 :D Slik så den ut da jeg kjøpte den. Her er noen nye bilder hvor bilen nermer seg ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Så jævli tøff ut den:):) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 cool ..ville kanskje pella av takpynten :rolleyes: Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- VW - Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Strykeberettet skal ikke vekk, men du må seriøst vurdere å pelle av den emblemløse grillen, det ser ut som en fiat når du ikke har panserforlenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 tja.. ricerlook på vw.. sorry. kanke fordra det.. heh.. så jeg syns også vingen burde vekk.. men ellers helt grei Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Meget pent Glenn ... Hvem fikset luftintaket i skjermen for deg ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- VW - Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det var meg, men det ble ikke 100% fordi skjermen burde vert av. Tar det omigjenn til høsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Skal du dra den litt lenger ville jeg vurdert klar glass lykter - har tro på at det hadde kledd den bilen ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- VW - Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hadde sikkert blitt bra det, vet du hvor de har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Fant ikke noe i farten. Men sikkert noen andre her som vet ? Klar glass me angel eyes hadde jo kanskje ikke vert feil .. Liker den bedre jo mer jeg ser nå. Men må få pirke litt - juster panseret ditt !! :cool: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- VW - Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 panseret er ikke helt lukket i lås men ellers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 rice rice baby. dette er som å banne i kirken.... :rolleyes: men fronten på bilen var dønn rå! selv om du burdte få deg emblemfri grill.... syns jeg da :) bakpartiet vil jeg ikke uttale meg om, det er din bil! er du fornøyd er jeg fornøyd ;D det som er det viktigste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Klarglass lykter til 2F får man ikke så vidt jeg vet, men In Pro hadde noen lykter med svart reflektor en gang. Tror dem er ute av prod. :o Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- VW - Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 er de rå og få tak i noen ander lamper bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Ja denne drar du nok mange damer med. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg