ErikJ Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Heisann Håper noen kan hjelpe meg litt : Har en sony CDX-CA750 problemet er at når jeg har kjørt litt så begynner radioen og skurre,og faller omtrent helt vekk.. Har byttet både antenne og antenne kabel CD funker helt fint , så må vel være med signalet,men det skal jo være bra . har åpnet lokket og jordingen er som den skal Noen som har tips ? Takker !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 kan det ha med at signalkabelen ligger for nerme andre ledninger ? inbiller meg at når jeg bruker el vinduer blir det verre. Bilen er en 97 Civic type liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Dette er vel det som gjøres når man vil ha posten opp igjen... bumpis Er en jording fra antenne delen inni spilleren den er festet i selve spilleren. Kan det være noe annet som ikke har kontakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har antenna god nok jording der den er montert da? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg