Kr1st1n3 Skrevet November 12, 2024 Rapporter Share Skrevet November 12, 2024 (endret) RBS begynte å lyse og bilen gikk i krisemodus. Måtte kjøre av veien. Stoppet og startet bilen. Varselet var borte i noen minutter. Så krisemodus igjen. Fikk bilen hentet til verksted. Nå får jeg beskjed om at feilkoden indikerer av det er feil i batteripakken, evt noe feil med høytspenningen. Pris +/- 100.000,-. Kjøpte denne bilen brukt for litt under ett år siden. Min første hybrid. Visste dessverre ikke at jeg burde hatt utvidet forsikring på batteriet. Noen som har forslag til løsninger. Alenemamma som prøvde være litt voksen og kjøpe bil..... evt konkurs alenemamma... Endret November 12, 2024 av Kr1st1n3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet November 18, 2024 Rapporter Share Skrevet November 18, 2024 Desverre, skulle ønske jeg kunne gi noen positive svar men det kunne jeg ikke. Ikke så lenge dem har konstantert feilen allerede på batteripakken så mye sparte en på å kjøre hybrid 🤯 Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg