jackpot Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 jepp... eller godkjenne den hos noen imøtekommende mennesker.. :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by jackpot bra jobba å få den godkjent uten katalysator ViceGuy :cool: hehe takk for den Jackpot (kult å treffe dere også selv om jeg var rimelig trøtt på Fredagen), er ikke noe problem det da. ga bare uttrykk for at CO2'en ikke ville bli noe bedre om jeg "slang" opp katta igjen.... å det var han som kontrolerte bilen enig i :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Sveisa inn rør sjøl jeg, kosta meg ikkeno, og har gått gjennom 3 eu-godkjenninger.. Og motoren min er heller ikke orginal sånn sett. Og Jackpot, har du fått på stylingen ? ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Du får også univærsal kat på Torshov Bilrekvisita, hvis du har det i nærheten... Pris ca 1300,- Flower genske bra, trur det er noe av det samme som Vangbo selger Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Zetec Sveisa inn rør sjøl jeg, kosta meg ikkeno, og har gått gjennom 3 eu-godkjenninger.. Og motoren min er heller ikke orginal sånn sett. Og Jackpot, har du fått på stylingen ? ;) sjekk her :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg