TropicX Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Sikkert noen lette spørsmål! Men har lakkert bakrute dekselet mitt! med spray lakk, Jeg grunnet først med mykt sandpapir! å det ble ganske bra! Å skal ta på klar lakk snart. Det jeg lurer på er om dette holder for vær forholdene? eller om jeg må ha noe annet belegg på den over..??? ??? Og så monteringa.. Snakket med noen folk som driver med glassruter osv til bil.. De sa jeg bare burde bruke en dobbelsidet teip. Men denne må jo være isåfall rimelig sterk da? eller noen andre måter å feste denne på? han anbefalte å bruke dobbelt sidet teip, hvis dekselet skal fjernes en gang i tiden.. OG eventuelt.. Hvor får jeg handlet det jeg trenger til montering? MVH -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by TropicX Og så monteringa.. Snakket med noen folk som driver med glassruter osv til bil.. De sa jeg bare burde bruke en dobbelsidet teip. Men denne må jo være isåfall rimelig sterk da? eller noen andre måter å feste denne på? han anbefalte å bruke dobbelt sidet teip, hvis dekselet skal fjernes en gang i tiden.. MVH -TropicX- Godt mulig at det er bra med dobbelsidet tape. Da jeg kjøpte min fulgte det med lim jeg skulle bruke. (sikaflex) Har tatt den av i ettertid og festet den med rutelim. Den sitter som støpt. Men om den er mulig å få av er en annen ting.. men den blir aldri fjernet så . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by NoLimit Godt mulig at det er bra med dobbelsidet tape. Da jeg kjøpte min fulgte det med lim jeg skulle bruke. (sikaflex) Har tatt den av i ettertid og festet den med rutelim. Den sitter som støpt. Men om den er mulig å få av er en annen ting.. men den blir aldri fjernet så . :) Hvor kjøpte du rutelim henne da? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by TropicX Det jeg lurer på er om dette holder for vær forholdene? eller om jeg må ha noe annet belegg på den over..??? ??? Er nå sånn bilen din er behandlet. Tror ikke lakken "ramler" av akkurat, hvis du har gjort en ordenlig grunnjobb vel å merke. (Hatt på grunning for hard plast osv). Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by viper Er nå sånn bilen din er behandlet. Tror ikke lakken "ramler" av akkurat, hvis du har gjort en ordenlig grunnjobb vel å merke. (Hatt på grunning for hard plast osv). Mener at grunninga var bra nok den! MEn da jeg bare lakkerte dekselet, å var så vidt nær mer neglen, skrapte jeg av med engang.. Å etter jeg tok på Klar lakk, sitter det bra!! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Skal du ha lakk til å sitte skikkelig på plast må du bruke plast-heftner først. Dette er et middel som åpner porene i plasten slik at lakken får skikkelig feste. Rutelim får du kjøpt hos et sted hvor de skifter bilruter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg