Gå til innhold

Japan spec FD registrert som 2+2 ?

Ranger emnet


Banham

Anbefalte innlegg

på vognkortet jeg fikk med fra Japan så står det max 2 passasjerer, men vognkortet mitt kan jo være endret pga velteburet.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på tilatt total vekt i bilen. De hadde rotet i oversettinga på mitt vognkort så bilen hadde bare en tilatt total vekt på 1380 kg, så han som godkjente bilen var sjikkelig firkanta, så den ble bare registrert for en person :(

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

Det kommer helt ann på tilatt total vekt i bilen. De hadde rotet i oversettinga på mitt vognkort så bilen hadde bare en tilatt total vekt på 1380 kg, så han som godkjente bilen var sjikkelig firkanta, så den ble bare registrert for en person :(

Jeg kan sjekke hva som står i vognkortet mitt... Blir ikke før i morgen. (Søndag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe en FD fra Japan, blant annet fordi den kanskje kunne registreres som 2+2. En annen grunn til at jeg vurderer å kjøpe fra Japan er selfølgelig prisen :)

 

Er det ikke flere her som har registrert sine FD-er ?

RX7 FD3 for andre gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin du var heldig, jæveln ville ikke godkjenne den rexen jeg var å skulle regge i dag. Kuka p åalt mulig rart.

 

Fikk ikke hvite skilter

 

selv om det var samme manglene som deg.

 

han fyren på biltilsynet er en stor idiot

 

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår