Mazdapower Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=431686 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Den bilen der hadde jeg aldri kjøpt! 89000 for den er ran.... Og den går i dalen her.. går visst som ei bøtte møkk også... Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Prisen er vel litt høyere enn en vanlig s13 fordi den har targa. Tror ikke det er så\ mangen sånne targa modeller som ruller her i Norge. Eller tar jeg fullstendig feil nå? Pen bil iallefall! Lykke til med salget MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by ivers Den bilen der hadde jeg aldri kjøpt! 89000 for den er ran.... Og den går i dalen her.. går visst som ei bøtte møkk også... saklig....:rolleyes: 89k er jo godt under normalpris for en targa.. har du ikke noe mer fornuftig å si enn "går visst som ei bøtte møkk" så kan du vel like gjerne holde kjeft... eller? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by TG1 saklig....:rolleyes: 89k er jo godt under normalpris for en targa.. har du ikke noe mer fornuftig å si enn "går visst som ei bøtte møkk" så kan du vel like gjerne holde kjeft... eller? Når jeg har inspisert den og liggi etter og plagan, og eiern låner fars bil til vanlig, så har jeg vel et poeng ? :rolleyes: Edit: Han er mellom 25 og 30 år og er kjent for å gi flatt jern. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Er det med KA24 maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by boXer Er det med KA24 maskin? trodde alle targa'er hadde CA18 jeg? siden de ble lagd i tyskland,liksom... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 syns prisen var grei jeg da. vet om folk som har betalt det samme uten targa. da snakker vi dårlig pris. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Joda... Den står nå under et tre borti høgget :rolleyes: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg