mickeswe Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har problem med bränslemätaren, visar alltid fullt! När man har nyckeln avslagen och sätter på den stigger den till absoluta topp punkten, visar konstant 95% kvar i tanken när den är avslagen, när man slår på bilen visar den typ 110% full???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 En vanlig feil på Mondeo er at flottøren henger seg opp om du fyller full tank, da viser tankmåleren helt feil. Det kan jo være årsaken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck En vanlig feil på Mondeo er at flottøren henger seg opp om du fyller full tank, da viser tankmåleren helt feil. Det kan jo være årsaken. Det gjelder kun Mondeo bensin av den nye typen fra 2001, og man påstår at det kommer av tilsetningene i bensinen her i det kalde nord! Uansett uaktuelt på en 99 diesel Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Nå for det første ser jeg den kryptiske inskripsjonen "td". :eek: Og problemet med flottøren trodde jeg gjaldt alt av Mondeo. Så feil kan man ta. :D Men, hva tror du problemet med "bränslemätaren" til trådstarter skyldes? En eller annen føler, muligens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Tipper på selve instrumentet jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Huff, jeg fryktet at du ville si det. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mickeswe Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ford har fixat nya grejer. dom sa att felet var mätaren eller kretskortet, väntar på att dom ska byta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg