Infinal Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 De blir nok der de er nå ja... ;) Nye BBS RX med dunlop sp 9000. Helt greie felger :cool: Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 hehe :) syns du kunne vraket bilen, så kunne jeg ha kjøpt igjen vraket - og tatt gt interiøret ditt og felgene hahahaha Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 he he, nei... :D Vurderer å selge bilen senere i sommer, lyst på Audi igjen ;) Må bare få på litt styling ol .på bilen først Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ha ha... for gæli og bruke de pengene på audi'n ;) hehe men skal ærlig innrømme at den beste bilen jeg har hatt er den gamle gode audi 80'n - men har ikke testet passaten enda da... bare står der :P Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Alt til sin tid.. Audin har allerede kostet meg nok av penger, og mer skal det bli ;) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 koster og væra kar sier dom ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 orginale bak lykter blir fort 1700-1800 kroner er dyrt å væra kar.. så er jo detta 4 deler da.. jeg lakkerte mine svakt.. blir vel mere lakk etterhvert kansje sia den er godkjent.. dine var fine, pent med hel lakkerrte røde lykter på hvit bil.. passer godt gjort det før på bilen til en kompis.. men uansett.... er du heldig får du tak i halv sota baklykter på høggeri.. jeg har ikke funnet noen enda men :/ kan kjøpe noen brukte å lakke dem.. kom over noen jeg sku få til 500 kr.. lure på om de har dem enda jeg ska e jammen ta meg sjekke. STV er jo mye vanligere syn med halv sota lykter en sedan.. og desverre passer ikke lyktene om hverandre :/ synd for stv lyktene er finere... altså størrelsene på dem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 helt enig - mye modding som skal til for og få de til og passe da? hva med vento? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Jeg lakkerte også mine baklyter selv. Synes de ble fine jeg mye finere enn det stygge orginale med orange og hvitt. Mangler bare et G60 Syncro merke under Passat GT merket nå så blir det bra. Noen som vet hvor jeg får tak i det ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by JungHanz Jeg lakkerte også mine baklyter selv. Synes de ble fine jeg mye finere enn det stygge orginale med orange og hvitt. Mangler bare et G60 Syncro merke under Passat GT merket nå så blir det bra. Noen som vet hvor jeg får tak i det ? Skaff deg et 1,8liter merke istedet :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by JungHanz Jeg lakkerte også mine baklyter selv. Synes de ble fine jeg mye finere enn det stygge orginale med orange og hvitt. Mangler bare et G60 Syncro merke under Passat GT merket nå så blir det bra. Noen som vet hvor jeg får tak i det ? noen som har slengt på en del mere lakk en meg ser jeg.. tru e må ha på mere jeg også.. tøft da :D tok du av lyktene ell? så foresten både en passat g60 i går og en vr6 i forrigårs.. på rimi hunndalen.. ska vi ta oss et raid og røske med oss noen deler? hehe er vel nok andre i hunndalen som driv med sånn tull.. vemund EDIT: vento er en del annerledes.. desverre. men e stappe uansett ikke vento deler på passaten.. blir som å putte lada deler på en ferrari.. hø hø hø hø ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Hmm.. kjenner noen flere som har passat ja.... Både VR6, G60 og GT16v, så vi er ikke alene om å ha passat. Men sånn er livet. Kunne godt ha raida han med VR6, hadde vært litt tøfft å satt inn VR6 i min, så det blir VR6 Syncro...... Tok av lyktene når jeg lakkerte, og maskerte godt. Har egentlig ikke så mye lakk på. Ser veldig godt både blinklyset og ryggelyset når de lyser..... Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by JungHanz Hmm.. kjenner noen flere som har passat ja.... Både VR6, G60 og GT16v, så vi er ikke alene om å ha passat. Men sånn er livet. Kunne godt ha raida han med VR6, hadde vært litt tøfft å satt inn VR6 i min, så det blir VR6 Syncro...... Tok av lyktene når jeg lakkerte, og maskerte godt. Har egentlig ikke så mye lakk på. Ser veldig godt både blinklyset og ryggelyset når de lyser..... hvordan tok du av de lyktene på bak luka? skrudde av hele plata? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ja skrudde av hele plata på innsida av bagaskeromslokket. Lykta satt festa med 3 skrue. Den sitter også innunder den svarte plast plata som går under skiltet osv. Men den er det bare å bøye unna. Egentlig ganske lett når du får av plata på innsida av bagaskeromslokket. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg