Scoopex86 Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Har sett litt på denne pakka. Skal antagelig sitte i en Audi a4! Noen som har erfaringer med denne? Også en ting til, oppsett: hadde planer om å bruke basseren i bagasjen så klart, og de medfølgene mellomtone/diskantene i hattehylla.. Forran i dørene skal jeg bruke et pioneer frontsett på forsterkeren som sitter i cd spilleren (4x50w) kan denne brokobles? Noen som har noe å klage på her? ;) Hadde vært fint hvis noen hadde meninger om løsningen min, kanskje noe som funker bedre! Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hvis du bruker søk funksjonen så finner du sikkert 5 tråder om den pakka her på forumet. "søk rf pakke" Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Og for all del. Bruk spilleren på bakhøytalerene. La høytalerene foran få nyte av forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg