EilertseN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Legger ut noen bilder av audien min,er ikke riktig ferdig som dere ser!Men jobber på spreng foran sommertreff 4 juni.Neste er vell å lakke litt:) også kommer jo trim kammene.Nytt senke sett er også bestillt. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Legg nå inn bilder av deres biler også her !Og planene deres framover ! :) Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 mitt lille prosjekt :) RS2 speil, takvinge, caliperlakk, max senk å litt småtteri før gatebil :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Så var det mine planer da :D Begynner med det utvendige : - Ny front (rs4) - Ny bakfanger (ad-on) - Grillist kombinert med øyelokk - Sota sideblinkere - Toning rundt om - Senkesett 60/40 mm - Farge sideblinkerne på baklyktene røde eller sote hele baklykta. Så det lille jeg skal gjøre innvendig : Nå har jeg netopp bygd anlegg i bagasjen, men ble ikke helt fornøyd. Lar hattehylla og basskassa være sånn de er, men boksen oppå hattehylla der forsterkeren er skal vekk. Skal også utvide basskassa med "vegger" slik at de dekker hele bagasjen i lengden, og skjuler alle kabler. Så det jeg skal gjøre innvendig blir : - Modifisere anlegget i bagasjen. - Kjøpe en forsterker til. - Frontsett - Hvite instrument skiver. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hørte jeg noen si ledninger? :D motor med motorstyring var ikke installert da dette bildet ble tatt, men det er nå i boks. nå gjenstår montering av bensin og kjøle pipes og eksos/turbo manifold... venter på flenser fra statene, da det viste seg å bli vanskelig å skaffe det i norge. custom camshaft er også på tur sammen med nye ventiler (da de originale trenger bly, noe jeg ikke er keen på), ventil løftere med fjærer og 'grade 8' toppbolter. har også en intercooler og 40mm jamex som skal implementeres så snart resten er kompilert ;) reservedeler? :D (har mersom 2x av alt, da donorbil ble strippet helt ned til skallet) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg