nicolay Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jeg selger min Baupunkt Los Angeles Mp71 CD/MP3/Radio spiller. Spilleren er som ny, og selges i originalforpakning. Medfølger 2 key-cards. Kan sendes med post, eller hentes i Oslo. For pris og informasjon, ta kontakt på e-post: nicolay@netcom.no! :-) HBO 2000,- mer info: blaupunkts hjemmesider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Hvor mye kostet den ny a??? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Jeg betalte litt i overkant av 5000,- men den har nok falt en del i pris nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 ok..... Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg