RMR Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Heisann. Håper noen kan hjelpe meg litt her..... Jeg skal kjøpe en A4 med det vanlige 4 eikede rattet, men vil gjerne bytte til sports ratt! Noen som vet om dette er ok å skifte? Kostnader? Hvor jeg eventuelt kan få tak i ett ratt? Takker for alle tips! Bilen er forresten en 2000 modell 1.8T Avant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hva slags ratt er det du har fra før? Si fra om du skal selge det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMR Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hei Kan nok selge det , men må nesten få tak i ett nytt først :) Og for å få tak i nytt må eg få svar på om det går greitt å skifte. Men går alt dette i orden så kan du få kjøpt det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ikke noe prob å skifte dette her. Kamerat har satt i s4 ratt i sin 97 modell audi a4 avant. Vil ikke tro det er noe verre på din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMR Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Forslag til hvor jeg kan få kjøpt ett brukt ratt? Er disse 3 eika sports rattene dyre nye? Mye arbeid å skifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by RMR Forslag til hvor jeg kan få kjøpt ett brukt ratt? Er disse 3 eika sports rattene dyre nye? Mye arbeid å skifte? selv rattet er nok ikke så dyrt det er værre med airbagen den koster ganske mye, tar ca 10 min å skifte det . kjøp deg et brukt fra tyskland. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMR Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 airbagen følger rattet? Eller kan jeg bruke den som er på det gamle rattet? tips til nettsteder i tyskland jeg kan lete? Noen opphuggings steder i norge som anbefales? Jeg bor i bergen, noen her som kan hjelpe til å skifte når jeg har fått tak i ett ratt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by RMR airbagen følger rattet? Eller kan jeg bruke den som er på det gamle rattet? tips til nettsteder i tyskland jeg kan lete? kjøper du ratt fra møller så må du kjøpe airbagen utenom hvis du har 4 eket ratt så passer den ikke. http://www.ebaymotors.de/?ssPageName=eBayMotors her er det mange: søk på "lenkrad audi" så får du mange treff.. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53942&item=2476222044&rd=1#ebayphotohosting Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMR Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 takker for raske og gode svar! Så jeg må kjøpe ratt + airbag komplett? Noe mer jeg må kjøpe? tenker da mest på deksler ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaholic Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Nytt ratt er svindyrt.. Var på forhandler å spurte. De skulle ha 6500 for rattet. Og 4000 for puta..med airbag..Kjøp brukt hvis du får tak i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMR Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ok, takk for info ang. norske priser. Det er nok lite aktuelt å kjøpe nytt då. Du fikk tak i ett brukt altså? Hvor eventuelt og til hvilken pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg