gEIRA Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Noen som skal kvitte seg med PENT beholdte, eller strøkne m-tech/M3 fangere til E36 ? Grunn til at jeg skriver M3/m-tech er at jeg ikke har bestemt meg for hvem jeg skal ha enda.. Detta gjelder da både foran og bak.. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluecas Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Jei har uoriginal m3 frontfanger til e36. Denne er da lakkert i rød. Bakfanger har jeg også, men den er litt smeltet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 den er litt smelta ja`? :P fydda har du bilde av front fangern da? lurer på å kjøpe Seidl fangere nå, men de er litt dyre :\ så må ha andre ting som options Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg