Christian Rougthvedt Skrevet Mai 13, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2023 Så nylig kjøpte jeg en brukt 99 modell av en Volvo V70. Problemet er at når jeg prøver å sette i en CD, går det et par sekunder før den utløses. Jeg har fem andre CD-er fungerer helt fint, men det er den ene CD-en som ikke fungerer. Hvordan fikser jeg dette? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aqua65 Skrevet Februar 14, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2024 Kan være så enkelt som at er en tom cd, feil på.cd, innspilingsformat som ikke spiiler støtter Prøvd cd'n på en PC 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Rougthvedt Skrevet Februar 15, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2024 16 timer siden, Aqua65 skrev: Kan være så enkelt som at er en tom cd, feil på.cd, innspilingsformat som ikke spiiler støtter Prøvd cd'n på en PC 🤔 Jeg har prøvd den på vanlig CD-spiller. Det virker som om det bare er bilen det ikke fungerer i. (pluss, CD-en er fra et album, så den burde ikke være tom.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aqua65 Skrevet Februar 15, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2024 Nei., virker ikje logisk da, det var ett forslag for og være på den.sikre siden, Er det orginal cd eller reinnspillt som brent cd ,tenker i.de baner om innspilling kan.være ett format spiller ikke støtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Rougthvedt Skrevet Februar 15, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2024 12 minutter siden, Aqua65 skrev: Nei., virker ikje logisk da, det var ett forslag for og være på den.sikre siden, Er det orginal cd eller reinnspillt som brent cd ,tenker i.de baner om innspilling kan.være ett format spiller ikke støtter Det er orginal CD-en, akkurat som den var når den ble kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg