Shivati Skrevet Oktober 2, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2022 Toyota Corolla 2005 Når jeg starter bil og setter hendel til fjernlys fungerer de 9 av 10 ganger (blått lys inne kommer på), men lar jeg de stå på en liten stund, slår av fjernlys og deretter på igjen, er det ikke sikkert de kommer på igjen (blått lys inne kommer heller ikke på). Trekker jeg hendel til meg, fungere alltid fjernlysene og blå lys inne. Når dette problemet begynte for ca 8 måneder sia, så fungerte fjernlys ganske lenge før det slo seg av (kunne kjøre flere timer), nå kanskje 20-30 min hvis jeg er heldig. Har prøvd med ny hendel (stalk)/bryter, samme problemet. Ser ikke ut at det er noe problem med rele, hører at den klikker hver gang, tok den ut, demonterte og den var ikke skitten invendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Juli 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2023 På 10/2/2022 den 6:46 PM, Shivati skrev: Toyota Corolla 2005 Når jeg starter bil og setter hendel til fjernlys fungerer de 9 av 10 ganger (blått lys inne kommer på), men lar jeg de stå på en liten stund, slår av fjernlys og deretter på igjen, er det ikke sikkert de kommer på igjen (blått lys inne kommer heller ikke på). Trekker jeg hendel til meg, fungere alltid fjernlysene og blå lys inne. Når dette problemet begynte for ca 8 måneder sia, så fungerte fjernlys ganske lenge før det slo seg av (kunne kjøre flere timer), nå kanskje 20-30 min hvis jeg er heldig. Har prøvd med ny hendel (stalk)/bryter, samme problemet. Ser ikke ut at det er noe problem med rele, hører at den klikker hver gang, tok den ut, demonterte og den var ikke skitten invendig. Muligens ett stilkproblem Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg