Kebab gud Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 I går tokk jeg en mild vår-rengjøring i bilen min da jeg oppdaget en mystisk plugg like ved pedalene i bilen min noen som har noen anelse hva det er? for de som lurer så har jeg en Mitsubishi Carisma GDI (98modell) Bilder finner dere her og her Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Den mystiske pluggen bruker verkstedet til å lese av data om bilen din.Service, diverse feil etc. Har en nesten lik nede ved rattstammen på min. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 kost sagt .. ikke noe spesielt morsomt .. ingenting man kan gjøre med den som er gøy? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Nja, lime den igjen så får verkstedet et helvete når de skal lese av :-) (Synd at du igjen betaler timene så morsomt er det i grunn ikke da) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 OBD kontakt. En vakker dag skal de brukes for å avlese hvor lenge du har kjørt med defekt katalysator o.l. for så å gi deg en smaklig bot:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Kebab gud kost sagt .. ikke noe spesielt morsomt .. ingenting man kan gjøre med den som er gøy? OBD-2 kontakt... (On Board Diagnosis) Det er jo litt gøy å drive å lese av bilens verdier og sånt på datamaskinen, men det har du sikkert ikke mulighet til hjemme :) Ellers så kan det jo hende det går ann å chippe den gjennom kontakten, hvis bilen har flashminne. Men det er vel heller ikke noe du kan gjøre selv akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg