Andreasb8 Skrevet Juli 10, 2022 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2022 Hadde motorstopp her om dagen. Da jeg skulle taues vekk, var ikke taukroken/slepekroken å finne. Måtte bite i det sure eple, å ringe etter bergingsbil. Prøver febrilsk søke etter krok på netter, men klarer ikke finne. Noen med gode råd? Bil: Audi A4 B7 2007 Tro om dette slepetauet funker greit? Sikkert greit å ha et tau i bilen også. https://www.biltema.no/bil---mc/laste-og-trekke/slepetau/slepetau-5000-kg-2000032521 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Juli 11, 2022 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2022 Huggern? De pleier å ligge sammen med reservehjulet og jekken baki bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasb8 Skrevet Juli 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2022 12 timer siden, xr4ti skrev: Huggern? De pleier å ligge sammen med reservehjulet og jekken baki bilen. Vet hvor de pleier å ligge. Har heller ikke reservehjul, men sånn reprasjonssett med skum som er utgått på dato :) Er dessverre ingen huggere inærheten her jeg bor. Men godt forslag. Skal sende mail å, høre med noen av dem om de evt kan sende meg ett. Noen andre bilprodusenter som har krok som evt kan passe min vag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg