Leon Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Jeg kjører rundt med sommerdekk merket W (270 km\h), selv om bilen min strengt tatt bare trenger hastighetskode H (210 km\t). Diverse "eksperter" hevder da at bilen min vil ha dårligere kjøreegenskaper enn om jeg bruker dekk merket H. dette fordi dekkene visstnok ikke blir varme nok (for lav hastighet). det jeg da lurer på er om en bil som går i 270 km\h, og som følgelig må ha dekk merket W eller bedre, vil ha "dårligere" kjøreegenskaper i forhold til om denne bilen rullet på H-merkete dekk. det er jo relativt sjeldent at folk farter rundt i 250 km\h på norske veier. Dekkene jeg bruker er continental sportcontact 205\55\16 W. storfornøyd med de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Tror neppe du eller de "ekspertene" kjører så ekstremt at dere vil merke forskjell allikevel. Kjør på! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg