Partner Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Hei folkens, Var ute og kjørte en tur idag, da jeg hørte ett klikk i førerdøren og alle taklysene slo seg på. Jeg prøvde og låse/låse opp dørene fra innsiden for om mulig "fikse" problemet, men ingenting skjer. Den eneste måten for å få taklyset av, er faktisk og slå dem av med bryterene... Er det noen av dere som har vært borti noe lignende, og hva kan gjøres for å ordne dette ??? Bilen er en: A6 2,5tdi avant aut. quattro 1999 mod. mvh Partner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRA Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Virker som du har problem med dørbryteren din! Vet at vw passat har hatt masse problemer m dette, der må hele låsekassa i døra byttes, fordi bryteren er integrert i denne, kan være samme problemet hos deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Fatter hadde akurat samme problemet på A6'n han hadde, måtte bytte hele låsekassa tror jeg. Er en stund siden så han fikk det på garanti'n den gangen! Var visst ikke et ukjent fenomen tror jeg........:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRA Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Da er d nok samme problem som passaten, mener låsekassa koster rundt 1600,- da får du med et deksel som skal hindre at problemet skjer igjen! Problemet er nemlig at vann renner inn i låsekassa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg