Jodda Skrevet Mai 10, 2022 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2022 Hei Jeg eier en Hyundai i30. plutselig har bilen min blitt veldig lav bak. (Svært lite mellomrom fra dekk og opp) Mekaniker trodde det var noe med fjørene så di ble skiftet. I tillegg skiftet han stag. Det ble lit bedre høyde, men egentlig bare minimalt. Hva annet kan være galt?? Han spurte meg om jeg kjørt mye vekt på tilhenger og det har jeg jo, men en god del materiale til oppussing. Men samtidig sa han at dette bare påvirket fjører. støtdemperne så helt ok ut sa han og at de uansett ikke påvirker høyde på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jodda Skrevet Mai 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2022 2 minutter siden, Jodda skrev: Hei Jeg eier en Hyundai i30. plutselig har bilen min blitt veldig lav bak. (Svært lite mellomrom fra dekk og opp) Mekaniker trodde det var noe med fjørene så di ble skiftet. I tillegg skiftet han stag. Det ble lit bedre høyde, men egentlig bare minimalt. Hva annet kan være galt?? Han spurte meg om jeg kjørt mye vekt på tilhenger og det har jeg jo, men en god del materiale til oppussing. Men samtidig sa han at dette bare påvirket fjører. støtdemperne så helt ok ut sa han og at de uansett ikke påvirker høyde på bilen. Jeg kan fint lite om bil, derfor jeg spør.. Men er det mulig at jeg har hatt så mye vekt at noe annet kan være presset ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg