teblast Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Har planer om å senke bilen etterhvert, men gidder ikke å bytte fjerer hver vinter for å få på vinterdekkene! Har hørt om høydejusterbare dempere, som kan heve bilen med 5 cm, er dette den beste løsningen eller er det noen som har dempa bilen som har noen bedre forslag. Sliter også litt med å finne høydejusterbare dempere, så jeg lurte på hvilken merker som har dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orja Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 justerbart senkesett heter "coilover suspension ", ta og søk litt på google så finner du kansje noe til din bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hvilken biltype har du da? Jeg selger senkesett, og kan finne pris til deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 er vel nesten avhengig av at du har McPherson bak og da. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by westside Hvilken biltype har du da? Jeg selger senkesett, og kan finne pris til deg.... Hvilken pris kan du komme med til Golf 2 da?Justrerbart altså.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Har en 91 bmw 316 touring e30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by westside Hvilken biltype har du da? Jeg selger senkesett, og kan finne pris til deg.... omega b vare v6? Med automatisk nivåreg Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Priser på FK automotive justerbare sett til de bilene dere lurte på er som følger: Golf 2: 8500,- BMW E30: 14990,- (byttesystem 3000 betales tilbake ved innlevering av brukte fjærbein) opel Omega B: 10990,- (litt usikker på om dette går på V6) BMW E36 318i: 9500,- Er noen interesserte, kan dere kontakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg