Mandel Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Driver og skal bytte om speil på golfen min, og de som sitter i er el, just, mens de jeg har kjøpt ikke er det... Vel, det jeg må vite er hvor får jeg kobla fra denne kabelen? må jeg ta fra hverandre hele døra eller ligge det skjøt inne i "muffa" mellom dør og karrosseri?? takk for svar.. Mvh Mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Mandel Driver og skal bytte om speil på golfen min, og de som sitter i er el, just, mens de jeg har kjøpt ikke er det... Vel, det jeg må vite er hvor får jeg kobla fra denne kabelen? må jeg ta fra hverandre hele døra eller ligge det skjøt inne i "muffa" mellom dør og karrosseri?? takk for svar.. Mvh Mandel Hvorfor ikke ha elektrisk speil lenger? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Er koblet med en kontakt som ligger litt nedi intriøret. må nok løsne det rundt hele å vri litt på det, var det jeg gjorde, siden jeg ikke klarte å få an den dumme vindussveiva, ikke no skruer eller noe for å få den av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by ktone Hvorfor ikke ha elektrisk speil lenger? næh, de er så stygge og firkanta.. kjøpte m3 chrome speil for et par mnd siden.. hadde ikke råd til elektriske.. Dessuten er det jævla sjeldent man virkelig trenger den elektriske styringa... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg