Spangen Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Hehe, dette bildet burde alle som røyker sjekke ut! Jeg er jammen glad jeg aldri har tatt et trekk av en røyk engang!:D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hehe.. se der ja! Jammen glad jeg ikke røyker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Jammen glad jeg røyker .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hehehe, så godt det er å trekke lange drag med frisk luft.. ikke minst slippe den hosten!! pluss at detser ganske teit ut å røyke.. at folk ikke ser det.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg er glad at jeg slutta... etter to jævla år. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Cigar innhaleres heldigvis ikke. :cool: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by thoos jeg er glad at jeg slutta... etter to jævla år. Fortell a.. Var det lett... Hvordan?? O.S.V.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Jeg har verken snusa eller røyka på de 20 åra og 5 dagene jeg har levd. Og det skal jeg holde til mitt siste sekund :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Jeg har verken snusa eller røyka på de 20 åra og 5 dagene jeg har levd. Og det skal jeg holde til mitt siste sekund :D Grattis med dagen som var da.. hehehehe :D Og lykke til med ikke røykinga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by volvofasII Fortell a.. Var det lett... Hvordan?? O.S.V.??? det er lett bare du er motivert nok. jeg trappa ned til ganske få røyk om dagen...også lot jeg være å røyke i noen dager.. tok et par røyk om dagen i noen dager.. så lot jeg være å røyke i 2 uker..så tok jeg en røyk om dagen i 2 dager..etter det har jeg vent til det så røyka jeg ikke en dritt siden da. 2 år høres lite ut men 2 år med 25 sig prince hver dag er litt mye. blir fort røyk sugen av prince. røyk penga burde heller brukes på bil :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Glad jeg ikke røyker, og lungemos spiser jeg heller ikke ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Er ganske moro når jeg kjører forbi ungdomsskolen om morgenen og ser alle de små stå på hjørnet og dele en sig. ;) Det er jo så tøft. :D fysjom. Har ikke råd til slikt. Prioritering. ER d ikke d d heter? :D Gi barna motoriserte kjøretøy i tidligere alder så bruker dem pengene på vettigere ting. Som bensin og neonlys. :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by volvofasII Grattis med dagen som var da.. hehehehe :D Og lykke til med ikke røykinga... Jøsses, takker :D Jeg må også legge til at 5-6 stykker i klassen prøvde å lure meg hver gang man var drita, mens jeg gikk på v.g.s.:o Klarte meg jeg, muhahaha! Det beviser også hvor latterlig det egentlig er, når disse fjortissene røyker for å være tøffe. Gutta trua med masse rart, bare fordi jeg måtte smake på den derre papirstanga med støv eller no inni.... Penger burde gå til bensin og andre ting som har med bil å gjøre. Enig med deg RaCk :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by thoos det er lett bare du er motivert nok. jeg trappa ned til ganske få røyk om dagen...også lot jeg være å røyke i noen dager.. tok et par røyk om dagen i noen dager.. så lot jeg være å røyke i 2 uker..så tok jeg en røyk om dagen i 2 dager..etter det har jeg vent til det så røyka jeg ikke en dritt siden da. 2 år høres lite ut men 2 år med 25 sig prince hver dag er litt mye. blir fort røyk sugen av prince. røyk penga burde heller brukes på bil :) Den var kanskje ikke så dum, hakke prøvd den før.... Takker, f**n ta denna jobben, er så lett å sitte å røyke her. :( :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Ja, grattis me dagen som var Audere-Est-Facere. Jeg ble 18 dagen etter deg :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg